Imieniny: Małgorzaty, Marty i Wiktora
22 luty 2025

Biuletyn Informacji Publicznej

Biuletyn Informacji Publicznej

 Facebook

Zmiana języka strony

Pokażwybór języka

Nabór na stanowisko pomocy administracyjnej

17.02.2025

Urząd Gminy Potęgowo informuje o zamiarze zatrudnienia osoby na stanowisku pomocy administracyjnej w ramach umowy o pracę (pełny etat).

Zakres obowiązków:

  1. Wykonywanie różnorodnych prac administracyjno-biurowych, w tym:
    • obsługa klientów, również telefoniczna,
    • obsługa komputera i urządzeń biurowych (np. kserokopiarka, drukarka, skaner, niszczarka, faks),
    • przygotowanie i archiwizacja dokumentów,
    • pomoc w wysyłce korespondencji,
    • sporządzanie kserokopii dokumentów oraz zakładanie teczek.
  2. Sprawdzanie dowodów księgowych pod względem merytorycznym, formalnym i rachunkowym oraz kwalifikowanie ich zgodnie z wydatkami budżetowymi.
  3. Wprowadzanie dowodów księgowych do programu finansowo-księgowego na odpowiednie konta.
  4. Weryfikacja faktur VAT pod względem formalnym.
  5. Nadawanie numerów dowodom księgowym w księdze głównej.
  6. Przygotowywanie dowodów księgowych do zapłaty.
  7. Wspieranie egzekwowania obowiązku składania deklaracji i informacji podatkowych przez podatników oraz przeprowadzanie czynności sprawdzających i kontrolnych.
  8. Udział w prowadzeniu postępowań dotyczących wymiaru podatkowego oraz przygotowywanie projektów pism, postanowień i decyzji w tym zakresie.
  9. Pomoc w prowadzeniu i bieżącej aktualizacji ewidencji podatkowej nieruchomości.
  10. Księgowanie i zarachowywanie bieżących wpłat podatków i zaległości podatkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz weryfikacja sald.
  11. Wsparcie w prowadzeniu dokumentacji biurowej (tworzenie rejestrów, ewidencji itp.).
  12. Wykonywanie innych czynności wynikających z zakresu obowiązków służbowych oraz współpraca z pracownikami Referatu Finansowego.

Wymagania:

Kandydat powinien spełniać jeden z poniższych warunków:

  • wykształcenie wyższe (bez wymaganego doświadczenia), lub
  • wykształcenie średnie oraz doświadczenie w administracji publicznej.

Sposób aplikacji:

Osoby zainteresowane podjęciem pracy proszone są o złożenie wniosków o zatrudnienie (z opisem wykształcenia i doświadczenia zawodowego) do 24 lutego 2025 r. do godz. 15:00 w pokoju nr 14 u Zastępcy Wójta, Pani Anny Bonieckiej.

Dodatkowe informacje:

Wszelkie pytania można kierować telefonicznie pod numer:
59 845 49 92 lub 59 845 49 88.

Kalendarz wydarzeń

po wt śr cz pt so nd
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28

Nadchodzące wydarzenia

W chwili obecnej, brak nadchodzących wydarzeń.

Ostatnio dodane galerie