
W dniu 29.01.2016r. Gmina Potęgowo złożyła do Urzędu Marszałkowskiego w Gdańsku wniosek o dofinansowanie w ramach Poddziałania 3.2.1 Jakość Edukacji Ogólnej projektu pn; „Nowoczesna Edukacja w Gminie Potęgowo”.
Celem głównym projektu jest podniesienie kompetencji kluczowych niezbędnych na rynku pracy uczniów szkół z terenu Gminy Potęgowo poprzez udział w kompleksowych formach wsparcia. Całkowity koszt zadania planowany jest w wysokości 1 134 089,36 zł, przy poziome dofinansowania wynoszącym 95 %.  Projekt zakłada wsparcie uczniów w postaci dodatkowych zajęć z matematyki i zajęć naukowo- technicznych, j. angielskiego, zajęć komputerowych, warsztatów kształtujących kompetencje innowacyjności i kreatywności. Dodatkowo grupa  dzieci otrzyma wsparcie w postaci brokeringu edukacyjno-zawodowego oraz zajęć dydaktyczno- wyrównawczych Wsparciem w projekcie zostaną objęci również nauczyciele w postaci szkoleń ukierunkowanych na podnoszenie ich kwalifikacji zawodowych. 
 Wniosek powstał zgodnie z założeniami diagnozy problemów i potencjałów szkół podstawowych i gimnazjów Gminy Potęgowo, która została  przeprowadzona i zatwierdzona przez organ prowadzący. Formy wsparcia w projekcie uwzględniają indywidualne potrzeby rozwojowe i edukacyjne oraz możliwości psychofizyczne uczniów z naszych szkół. Planowany termin realizacji projektu to okres od 01.09.2016 do 30.06.2018. 
| po | wt | śr | cz | pt | so | nd | 
|---|---|---|---|---|---|---|
| 
                                            1                                     | 
                                            2                                     | 
                                            3                                     | 
                                            4                                     | 
                                            5                                     | ||
| 
                                            6                                     | 
                                            7                                     | 
                                            8                                     | 
                                            9                                     | 
                                            10                                     | 
                                            11                                     | 
                                            12                                     | 
| 
                                            13                                     | 
                                            14                                     | 
                                            15                                     | 
                                            16                                     | 
                                            17                                     | 
                                            18                                     | 
                                            19                                     | 
| 
                                            20                                     | 
                                            21                                     | 
                                            22                                     | 
                                            23                                     | 
                                            24                                     | 
                                            25                                     | 
                                            26                                     | 
| 
                                            27                                     | 
                                            28                                     | 
                                            29                                     | 
                                            30                                     | 
                                            31                                     | 


