
Kierując się troską o bezpieczeństwo przedsiębiorców oraz pracowników gmin zaangażowanych w proces przyjmowania i weryfikacji wniosków o wpis do CEIDG:
- Przedsiębiorcy mają możliwość składania wniosków do CEIDG drogą elektroniczną (on-line) lub przesyłania wniosków pocztą, ale wówczas podpis powinien być poświadczony przez notariusza.
- Wniosek, w szczególności w zakresie daty rozpoczęcia, zawieszenia, wznowienia, zakończenia może być złożony w DOWOLNYM TERMINIE. Taki wniosek można złożyć także po ustaniu pandemii lub innych przeszkód tj. choroba.
#zostanwdomu
Złóż wniosek w CEIDG bez wychodzenia z domu [1]
https://prod.ceidg.gov.pl/
Pamiętaj, że wszystkie sprawy w CEIDG możesz załatwić przez Internet przy użyciu darmowego Profilu Zaufanego lub kwalifikowanego podpisu elektronicznego.
Ważne! Jeśli jeszcze nie masz Profilu Zaufanego możesz go szybko uzyskać przez Internet [2], wystarczy, że korzystasz z bankowości elektronicznej.
Po uzyskaniu Profilu Zaufanego załóż konto [3], aktywuj je klikając w link, który wyślemy Ci na adres mailowy oraz zaloguj się [4].
Wypełnij wniosek CEIDG-1 i podpisz go (przycisk "podpisz i wyślij wniosek"). Dowodem złożenia wniosku będzie Urzędowe Poświadczenie Odbioru, które wyślemy Ci mailem.
Wniosek możesz złożyć w kilku prostych krokach
1 załóż Profil Zaufany jeśli jeszcze go nie posiadasz [5]
2 załóż konto w CEIDG [3]
3 aktywuj je (maila aktywacyjnego znajdziesz w swojej skrzynce pocztowej)
4 zaloguj się [4]
5 przygotuj wniosek
6 podpisz i wyślij wniosek